niedziela, 14 sierpnia 2011

tumblr_lnupl64SoE1qetdkoo1_400_large.jpg
- Ty sprawiłeś , że zaczęłam się uśmiechać . - Ty sprawiasz , że chce mi się żyć . - Ty sprawiłeś , że moje serce należy tylko do Ciebie . - Ty sprawiasz , że chce się kochać . - Ty spełniasz moje marzenia . - Ty sprawiasz , że świat nabiera kolorów . - Ty jesteś moim sercem . - Ty jesteś Najważniejszy . - Ty jesteś Najcudowniejszy . - Ty jesteś Najlepszy . - Ty jesteś Najwspanialszy . - Ty jesteś Najprzystojniejszy . - Ty jesteś Moim Tlenem . - Ty jesteś TYM bez którego NIE umiem żyć . - Jesteś WSZYSTKIM ! <3
Favim.com-36226_large.jpg


cham będzie chamem na wieki wieków amen .
96240737.jpg
wiesz od czego się zaczęło ? od tego rąbanego zauroczenia , później tańczyłeś ze mną całą dyskotekę . później tylko rozmawialiśmy przez sms-y , a nagle zamilkłeś , a ja nie miałam odwagi napisać .. tak minął rok .  rok ciszy . gdy po raz kolejny cię spotkałam byłeś na mnie wkurw*ony . nie rozmawialiśmy i wtedy cię tak cholernie pokochałam . nie mogłam bez ciebie żyć . ale jednak odszedłeś .. i znowu cię nie mam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz